середу, 22 серпня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія





Закіньчився тренінг



На цьому тренінгу я почерпнув багато нової для мене інформації і усвідомив що, ефективним для навчання моїх учнів буде уміння створювати блоги, презентації, шукати нову інформацію в мережі-Інтернет.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
1. Усвідомити роль фасилітатора - як координатора роботи групи.
2. Фасилітатор планує роботу групи.
3. Розробляє інструкції для членів групи.
Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; 
Створив презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
Я заповнив план впровадження проекту.
Скоординував роботу міні груп в комп'ютерному класі.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнівперехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Учителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох основних напрямках.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- вдалося напрацювати головні підходи до оцінювання різних видів діяльності учні;
- використовувати оцінювання для задоволення потреб учнів;
- планування подальшої діяльності на основі оцінювання та самооцінювання.

Молуль 7. Рефлексія

Ми планували і створювали приклад учнівської роботи, розробив учнівський блог і учнівську презентацію.
Приклад учнівського блогу: http://mironuk-7.blogspot.com

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: додавання , посилання зображень у вікі середовищі, спілкування через інтернет, створення мережевого опитувальника , усвідомив, як можна використовувати сервіси Веб 2.0

вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 5 . Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів
Шукав і зберігав Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми обговорювали, як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень розглядали шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчались правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.Планував, як використовувати Інтернет при вивченні теми.